Produžetak Natječaja za akademsku razmjenu u 2013. g. (Solun)

Na temelju bilateralnog sveučilišnog sporazuma Sveučilište u Zagrebu raspisuje produžetak natječaja za akademsku razmjenu u 2013. godini  sa Sveučilištem u Solunu (Grčka).

Rok do kojeg sastavnice Sveučilištu dostavljaju svoje prijedloge: 6. svibnja 2013.

Mole se djelatnici Grafičkog fakulteta da dostave prijave u Ured za međunarodnu suradnju na email adresu ivana.zganjar@grf.hr do srijede 1.svibnja 2013. godine.

KLASA: 605-01/13-01/39
URBROJ: 380-153/037-13-5

Na temelju bilateralnog sveučilišnog sporazuma Sveučilište u Zagrebu raspisuje 

Produžetak Natječaja  za akademsku razmjenu u 2013. godini

  • sa Sveučilištem u Solunu (Grčka), www.auth.gr – preostalo: 25 dana (ukupna kvota za više osoba).

Za razmjenu se mogu prijaviti:

  • osobe zaposlene temeljem ugovora o radu na Sveučilištu i njegovim sastavnicama u zvanjima: znanstveno-nastavno, umjetničko-nastavno, znanstveno, nastavno, suradničko zvanje asistenta ili višeg asistenta (sve obuhvaćeno pojmom znanstveno-nastavno osoblje),
  • znanstveni novaci zaposleni temeljem ugovora o radu na Sveučilištu i njegovim sastavnicama.

Kandidatima odabranim za razmjenu partnersko sveučilište će osigurati smještaj i dnevnice. U skladu s Odlukom Senata od 6. travnja 2004. putne troškove profesora i znanstvenika Sveučilišta u Zagrebu u razmjeni u okviru bilateralnih sporazuma snose matični fakulteti.

Kandidati odabrani za akademsku razmjenu dužni su posjedovati putno zdravstveno osiguranje i osiguranje od nesreće za vrijeme mobilnosti. Za razdoblje koje će provesti u inozemstvu odabrani kandidati sami ugovaraju policu osiguranja ili su osigurani preko posebne police osiguranja fakulteta/akademija.

Prijava kandidata se sastoji od sljedećih dokumenata:

  • radnog programa (u privitku Natječaja)
  • kraćeg opisa plana posjeta (dosadašnja suradnja, cilj posjeta, predviđeni rezultati itd.).

Kandidati su dužni u radnom programu, uz ciljno sveučilište, navesti i fakultet/odsjek/institut koje žele posjetiti, ime i kontakt (potencijalnog) akademskog partnera i cilj posjeta.

Savjetuju se kandidati da prije prijave kontaktiraju (potencijalnog) akademskog partnera i dogovore posjet te da prijavljuju do 5 radnih dana.

Kandidati svoju prijavu dostavljaju matičnom fakultetu/akademiji. Naputak je sastavnicama da prednost daju održavanju nastave. 

Sastavnice vrše rangiranje prijavljenih kandidata i svoje prijedloge (rang-listu) uz popratno pismo šalju Uredu za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Zagrebu na e-mail adresu staff@unizg.hr do zaključno ponedjeljka, 6. svibnja 2013.

Kriteriji odabira na Sveučilištu:
U slučaju da je za razmjenu broj nominiranih kandidata veći od predložene kvote, Odbor za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Zagrebu izvršit će odabir po sljedećim kriterijima te napraviti listu čekanja:

  • kvaliteta predloženoga radnog programa
  • strateški ciljevi razvoja Sveučilišta
  • poticanje raznovrsnosti područja iz kojih dolaze kandidati za mobilnost
  • dosadašnji broj ostvarenih mobilnosti.

Prednost pri odabiru imat će prijave koje se odnose na održavanje nastave na stranom sveučilištu te prijave kandidata koji u zadnje dvije godine nisu bili na razmjeni temeljem bilateralnih sveučilišnih sporazuma ili u okviru programa Erasmus. Uz navedeno, savjetuju se kandidati da prilože pozivno pismo s ciljnog sveučilišta ili prepisku iz koje je razvidno da je kandidat dogovorio posjet.

Rezultati natječaja bit će objavljeni na mrežnim stranicama Ureda za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Zagrebu (http://international.unizg.hr/).

Nakon odabira Sveučilište u Zagrebu nominira odabrane kandidate partnerskom sveučilištu te traži prihvat nominiranih kandidata.

Za dodatne informacije obratiti se Renati Hranjec (Ured za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Zagrebu, tel. 4698 102, staff@unizg.hr).

Hodogram:

  • Kandidati svoju prijavu dostavljaju matičnom fakultetu/akademiji
  • Sastavnice šalju prijedloge/rang-listu prijava i popratno pismo Uredu za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Zagrebu do ponedjeljka, 6. svibnja 2013. na e-mail adresu staff@unizg.hr
  • Odbor za međunarodnu suradnju Sveučilišta vrši odabir kandidata i sastavlja listu čekanja
  • Objava rezultata na stranicama Ureda za međunarodnu suradnju Sveučilišta, http://international.unizg.hr/
  • Sveučilište u Zagrebu nominira odabrane kandidate partnerskom sveučilištu
  • Obavijest kandidatima i njihovim sastavnicama o odluci partnerskog sveučilišta.

Privitak: