Europski natječaj za studente MLADI KREATIVNI CHEVROLET

MLADI KREATIVNI CHEVROLET europski je natječaj za studente primjenjenih umjetnosti. Cilj natječaja je promicanje kreativnosti, podrška mladih umjetnika u ranim fazama njihovih karijera, i konačno, promicanje ključnih vrijednosti Chevroleta kao branda. Na natječaj koji se raspisuje šestu godinu za redom, u 2011. godini se prijavilo 155 fakulteta primijenjenih umjetnosti iz 22 europske države.

Prijavljeni projekti, posebno za svaku kategoriju, ocjenjuju se na nacionalnoj i europskoj razini. Najbolja tri rada na europskoj razini u svakoj kategoriji osvajaju novčanu nagradu i pozivnicu na gala svečanost dodjele nagrada. Svaki europski pobjednik također dobiva priliku za jedinstveno stažiranje i stjecanje iskustva u svojem području.

MKC iznimno je vidljiva platforma za predstavljanje i razvoj kreativnosti koja povezuje fakultete primijenjenih umjetnosti i šire stručno društvo, koje uključuje lidere iz poslovnog svijeta, umjetnosti i medija. Potiče pozitivnu prisutnost fakulteta u medijima zahvaljujući dosegu lokalnih i europskih medija koji prate natječaj te vjernost kreativnim idealima jer nije potrebna naknada niti novčani prilog da bi se sudjelovalo.

U odnosu na natječaj protekle godine nešto izmijenjena pravila, nove zadatke, rokove i nove iznose novčanih nagrada naći ćete u priručniku iz priloga (YCC 2012 SchoolPack).