Natječaj za sudjelovanje u Programu ERASMUS stručna praksa za studente u ak. god. 2012./13.

Raspisan je natječaj za sudjelovanje u Programu ERASMUS stručna praksa za studente za ak. god. 2012./13.

Rok za predaju kompletne prijavne dokumentacije ECTS koordinatoru na fakultetu / akademiji: odmah, do popunjenja odobrene kvote mjesta, a najkasnije do 1. prosinca 2012.

PRIJAVA

Student sam ili u dogovoru s ECTS-koordinatorom/mentorom na fakultetu/akademiji pronalazi ustanovu/tvrtku na kojoj će obavljati stručnu praksu.

Studenti su dužni ispuniti prijavni obrazac koji je sastavni dio Natječaja, dostupan na https://unizg.moveonnet.eu/moveonline/outgoing i priložiti sve potrebne dokumente:

1. isprintani pdf prijavnog obrasca – potpisan od studenta i ECTS koordinatora na sastavnici (potpis i pečat);
2. prijepis dosad položenih ispita i ocjena te ostvarenih ECTS bodova ovjeren u studentskoj službi matičnoga fakulteta ili akademije (na hrvatskom jeziku) i potvrdu o upisanom semestru;
3. životopis na engleskom jeziku (na Europass obrascu);
4. pismo motivacije na engleskom jeziku koje uključuje i opis plana aktivnosti (do 400 riječi);
5. Acceptance Confirmation – potvrda strane ustanove o prihvaćanju studenta na Erasmus stručnu praksu;
6. dokaz o znanju jezika zemlje u koju ide ili na kojem će obavljati praksu, s navedenim stupnjem znanja po Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike (CEFR);
Potvrde o znaju jezika koje se prihvaćaju:
a. ako je student položio jezik na fakultetu – min. 2. godine, fakultet izdaje potvrdu o dovoljnom znanju jezika,
b. potvrda škole stranih jezika (važeća je i potvrda Centra za strane jezike Filozofskog fakulteta u Zagrebu), ili
c. međunarodni certifikati.
7. za studente s invaliditetom – potvrdu ovlaštene ustanove iz koje se vidi stupanj invaliditeta.

Potpuna originalna dokumentacija predaje se ECTS koordinatoru na fakultetu/akademiji.
Osnovni kriteriji za odabir studenta su pismo motivacije, planirane aktivnosti studenta i očekivani rezultati.
ECTS koordinator fakulteta/akademije odobrava prijavu studenta i njegov odabir stručne prakse svojim potpisom na prijavni obrazac i zatim predaje dokumentaciju Uredu za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Zagrebu.

Rok za predaju kompletne prijavne dokumentacije ECTS koordinatoru: odmah, do popunjenja odobrene kvote mjesta, a najkasnije do 1. prosinca 2012.

Nepotpune prijave, prijave na neodgovarajućem obrascu i nepravodobne prijave neće biti razmatrane.
Ured za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Zagrebu obavijestit će odabrane kandidate o daljnjim koracima za provedbu prakse.

Odabrani kandidati sklopit će:
1. Training Agreement and Quality Commitment (Ugovor o provedbi stručne prakse, koji definira plan aktivnosti i vezu stručne prakse sa studijem – student ovaj ugovor sklapa sa Sveučilištem u Zagrebu i ustanovom/tvrtkom u koju odlazi)
2. Ugovor o financiranju mobilnosti (sa Sveučilištem u Zagrebu)
3. policu zdravstvenog osiguranja (s osiguravajućom kućom), koja uključuje putno osiguranje i osiguranje od nesreće.

Završni rezultati Natječaja i odluka o financijskoj potpori objavit će se na internetskim stranicama Ureda za međunarodnu suradnju na http://international.unizg.hr/.

POSEBAN DIO

Obrasci i linkovi:

o Online prijavni obrazac: https://unizg.moveonnet.eu/moveonline/outgoing

o Imena i kontakti ECTS koordinatora akademija i fakulteta Sveučilišta u Zagrebu na http://international.unizg.hr/medjunarodna_suradnja/medjunarodna_suradnja/osobe_za_kontakt

o Acceptance Confirmation

o Training Agreement and Quality Commitment

o Upute studentima odabranima za ERASMUS stručnu praksu

o Erasmus Student Charter

Gore navedeni obrasci objavljeni su na stranicama Ureda za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Zagrebu, http://international.unizg.hr/.

 

URED ZA MEĐUNARODNU SURADNJU

SVEUČILIŠTA U ZAGREBU

Kontakt e-mail: placement@unizg.hr

telefon: 01-4698 107